loading...
////////////////////////
sswd بازدید : 11 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

بخاطر یه جریان تلخی بعد عاشورا بدجور دلم هوای مشهد کرده بود. هفته پیش میخواستم پنج شنبه و جمعه برم مشهد زیارت آقام رضا (ع). از طرفی اسمم رو برای عمره دانشجویی نوشته بودم و دلواپس بودم که در بیاد.

روز قبل قرعه کشی عمره بودکه بچه های سازمان سراج تماس گرفتن گفتن هفته بعد از سه شنبه تا جمعه برنامهگردهمایی فعالین شاخص فضای مجازی کشور تو مشهد هست شماهم دعوتین که بیاین.

همونجا به دلم افتاد اسمم توی عمره دانشجویی در نمیاد چراکه امام رضا گفته بیا حج فقرا. خیلی خوشحالشدم. حتی اگه اسمم توی عمره دانشجویی در میومد اینقدر خوشحال نمی شدم. چون آقا خودش طلبیده بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 12,124